måndag 14 juni 2010

Det här är bara början

Bloggen måste ha ett tema och det måste vara något jag brinner för. Ja, det där sa jag för ett tag sedan. Svaret var ju egentligen självklart. Musik. Men varför i hela friden ska jag blogga? Som en del av er redan vet har skrivandet varit en central del i mitt arbetsliv. Som reporter och informatör har skrivandet varit mitt hantverk och researchen själva grundstenen. Nyhetsvärdering är något som vid det här laget sitter i ryggmärgen. Men att ha åsikter och tycka saker har egentligen aldrig passat in i det yrkesmässiga skrivandet. Här får jag skriva om och tycka vad jag vill. Ni är självklart välkomna med kommentarer.

Här är den nu min blogg om musiken som berör mig. Musiken som jag blir glad och lycklig av. Men eftersom jag inte är helt enkelspårig kan det väl dyka upp ett och annat inlägg om hundar, smink och kläder också.

Morgondagen bjuder på en och annan överraskning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar