måndag 12 juli 2010

Musiktema

Vissa veckor roar jag mig med att lyssna på musik efter ett tema. Jag lyssnar på annat också, men det kan till exempel handla om att hitta så många låtar som möjligt med ordet black i titeln eller som förra veckan när jag hade stadstema. Det blev låtar som Detroit Rock City med Kiss, The Boys Are Back in Town med Thin Lizzy och Ain't no Love in the Heart of the City med Whitesnake. Just nu sitter jag och spånar på tema för den här veckan. Kanske Sonispere festival tema kan vara på sin plats eftersom jag nu vet vad jag ska jobba med på festivalen. Jag är inte helt nöjd, men inte helt missnöjd heller. Jag antar att man inte kan förvänta sig så mycket mer när det ju ändå är den första festival jag jobbar på.

2 kommentarer:

  1. Vet du, jag tror du skulle kunna få byta...de har inte tillräckligt med folk. Men festivaltema låter intressant :)

    SvaraRadera
  2. Det får nog vara som det är. What's meant to be...

    SvaraRadera