torsdag 29 juli 2010

Mer The Poodles

Som sagt det blev ju The Poodles istället för H.e.a.t. den här torsdagen. Även om det sällan hällregnar i Borås så blir man lik förbannat blöt efter en timma framför scenen. Men vad gör det? The Poodles gjorde inte mig besviken i alla fall. Fartfylld show som vanligt helt enkelt.



Tyvärr är kameran i min mobiltelefon helt kass och jag måste påminna mig själv om att ta med en riktig kamera i fortsättningen. Men bilden är från Pontus Egbergs bassolo. När jag skulle se The Poodles förra gången funderade jag på hur de skulle göra med Line of Fire, där ju E-type ursprungligen sjunger en del av texten, och jag måste säga att Pontus ersätter honom med den äran.

Jag brukar hålla mig långt borta från autograf sessionerna, men från och med ikväll är jag stolt ägare till en signerad The Poodles T-shirt. Det bara blev så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar